Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Review: TOLERIANE SOIN PROTECTEUR APAISANT La Roche-Posay!!!!

Χριστός Ανέστη κορίτσια μου! Και του χρόνου με υγεία!!!

Σήμερα θα σας μιλήσω για μια ενυδατική-καταπραΰντική  κρέμα προσώπου, την TOLERIANE SOIN PROTECTEUR APAISANT από την αγαπημένη μου εταιρεία La Roche-Posay..!



Tώρα την 'Ανοιξη ένιωθα ότι το δέρμα του προσώπου μου παρουσίαζε ξηρότητα και ευαισθησία, ειδικά ενδιάμεσα στα φρύδια μου και στα μάγουλα. Εκτός των άλλων ένιωθα διάφορες ενοχλήσεις, τσιμπήματα και μικρές φαγούρες. Στα αλήθεια το πρόσωπό μου δεν δεχόταν τίποτα πάνω του, γι' αυτό και το μακιγιάζ μου προσπαθούσα να μην είναι βαρύ ώστε να μην επιβαρύνει την κατάσταση.

Μετά από δοκιμές διάφορων ενυδατικών προσώπου τους τελευταίους μήνες διαπίστωσα ότι θα ήταν καλύτερο να χρησιμοποιώ προϊόντα ειδικά για ευαίσθητο δέρμα, παρά για μικτό-λιπαρό που προσφέρουν συνήθως ματ αποτέλεσμα. Αποφάσισα λοιπόν μετά από έρευνα να προτιμήσω τη συγκεκριμένη κρέμα.

Γιατί τη διάλεξα: Επειδή είναι κατάλληλη για δέρματα που παρουσιάζουν δυσανεξία και  ενυδατώνει σε βάθος.

Τα χαρακτηριστικά της: Το βασικό της συστατικό είναι το ιαματικό νερό της La Roche-Posay. Δεν περιέχει συντηρητικά, άρωμα, παραβίνες και άλλα συστατικά που προκαλούν ερεθισμούς. Καταπραΰνει  προστατεύει και ενυδατώνει το δυσανεκτικό δέρμα ενώ η σύστασή της είναι ανάλαφρη. 

Η γνώμη μου: Ξετρελάθηκα. Χωρίς υπερβολές. Μου άρεσε απίστευτα η δροσερή αίσθηση που αφήνει στο ερεθισμένο και δυσανεκτικό δέρμα μου και μπορώ να σας πω πλέον με σιγουριά και αφού μεσολάβησαν 10 μέρες χρήσης ότι νιώθω να έχουν "ηρεμήσει" οι προβληματικές περιοχές που προανέφερα. Η φαγούρα  και τα τσιμπήματα έχουν καταλαγιάσει, το ίδιο και η ξηρότητα με τα ενοχλητικά της τραβήγματα. Με ενθουσίασε η ανάλαφρη υφή της αλλά και η "μετατροπή" της σε...νερό μόλις έρχεται σε επαφή με την επιδερμίδα μου. Ενυδατώνει ικανοποιητικότατα και δεν μπορώ να πω ότι αφήνει λιπαρότητα. Μάλιστα τη χρησιμοποιώ πλέον και ως βάση καθώς με βοηθάει στην αποτροπή της ξηρότητας και της αφυδάτωσης που προκαλούν ξηρά καλλυντικά όπως π.χ. οι πούδρες, τα ρουζ κλπ. Μπορεί να μην έχει άρωμα, όμως ούτε και εκείνη την "αντιαισθητική" πλαστική-φαρμακευτική μυρωδιά αντίστοιχων προϊόντων.  Η χρήση της είναι απολαυστικότατη καθώς απλώνεται εύκολα και είναι ιδανική για πρωινή και βραδινή χρήση. Την εγκρίνω!!!!

Η συσκευασία της είναι σωληνάριο των 40 ml και την παρήγγειλα από το ηλεκτρονικό φαρμακείο "pharmaboots" (www.pharmaboots.gr) στην τιμή των 12 ευρώ!!!

Αυτά κορίτσια μου!
Εάν έχετε κι εσείς κάποια άποψη για το συγκεκριμένο προϊόν ή για θέματα που αφορούν δυσανεκτικά δέρμα και τον τρόπο περιποίησής τους περιμένω με χαρά σχόλιο!!!

Σας φιλώ
Μαριφάνη 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου