Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Apivita Καθαριστικό προσώπου με ελιά και λεβάντα

Γεια σας κορίτσια μου!
Το προηγούμενο καθαριστικό "αντισαπουνάκι" μου ....finito....
Ως εκ τούτου το αντικατέστησα. Αυτή τη φορά επέλεξα ένα προϊόν για το οποίο είχα διαβάσει καλές κριτικές στο διαδίκτυο αλλά και στο youtube... Κι αυτό δεν είναι άλλο από τον κρεμώδη αφρό καθαρισμού της Apivita με ελιά και λεβάντα...



Γιατί το επέλεξα--->Έχω τελευταία μια υπόνοια ότι το πρόσωπό μου κάπως αντέδρασε με τη συστηματική χρήση του προηγούμενου κατά τα άλλα πολύ καλού καθαριστικού μου το οποίο απευθυνόταν σε μικτές/λιπαρές επιδερμίδες με ατέλειες....Αποτέλεσμα, να ξηραίνονται τα "κανονικά" σημεία του προσώπου μου και να δημιουργούνται προβληματάκια από' κει που δεν είχα....Μ' αυτό λοιπόν ως βασικό λόγο, σκέφτηκα να δοκιμάσω το συγκεκριμένο το οποίο μάλιστα είναι απαλό και πολύ πρακτικό καθώς συνδυάζει καθαρισμό, ντεμακιγιάζ προσώπου και ντεμακιγιάζ ματιών.

Μάθετε σχετικά--->Απευθύνεται σε όλους τους τύπους δέρματος ακόμη και στα πολύ ευαίσθητα και η ελιά και η λεβάντα που κυριαρχούν προσφέρουν απαλό καθαρισμό, ενυδάτωση και ήπια στυπτική δράση. Ισχυρίζεται δε, ότι είναι κατάλληλο για το ντεμακιγιάζ ματιών χωρίς να τα ερεθίζει...





Η γνώμη μου--->Εδώ και 3 μέρες το χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ. Και θα συμφωνήσω ότι στα αλήθεια αξίζει τον κόπο. Καθαρίζει ικανοποιητικότατα το δέρμα από το μακιγιάζ, δεν ξηραίνει, δίνει φρεσκάδα αλλά και "καλμάρισμα" στο ευαίσθητο -τελικά- δέρμα μου και τα μάτια μου απαλλάσσονται από κάθε ίχνος μακράς διαρκείας σκιάς. Όκ, την αδιάβροχη μάσκαρα δεν την αφαιρεί 100%  -άλλωστε δεν υπόσχεται κάτι τέτοιο- όμως σε γενικές γραμμές δεν παραμένουν κατάλοιπα από την κλασική μάσκαρα ή μολύβι ειδικότερα εάν κάνουμε αφρό μαζί με χλιαρό νεράκι. Η μυρωδιά του είναι πολύ ελαφριά και η υφή του κρεμμώδης. Αφήστε που η συσκευασία με το μπουκάλι και την αντλία με βόλεψε πολύ καθώς με ένα ζούληγμα βγαίνει η ιδανική ποσότητα που χρειάζομαι.

Πληροφορίες--->Το συγκεκριμένο μπουκάλι των 300 ml το πέτυχα στο φαρμακείο της γειτονιάς μου με 14,90 ευρώ και στην τιμή του περιλαμβάνεται ο ειδικός Φ.Π.Α.που ισχύει στα νησιά των Κυκλάδων. Φαντάζομαι ότι η τιμή αυτή θα διαφέρει κατά 1,5-2 ευρώ λιγότερο στις μεγάλες αλυσίδες καλλυντικών  της πρωτεύουσας.  Μπορεί να ήταν κάπως τσουχτερή η τιμή του, νομίζω όμως ότι ποσοτικά θα με καλύψει για 3 μήνες τουλάχιστον. 

Συμπέρασμα--->Το "Ελιά και λεβάντα" απέκτησε άλλη μια θαυμάστρια, εμένα...Και σας παροτρύνω να το δοκιμάσετε κι εσείς!!!

2 σχόλια:

  1. Θέλω πολύ να το δοκιμάσω-θα είναι το επόμενο καθαριστικό προσώπου μου σίγουρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή